Szanowni Państwo,

Mebli kategorycznie - nie wnosimy !!

Informujemy dość precyzyjnie o terminie dostawy z odpowiednim wyprzedzeniem - proszę w tym czasie zapewnić osoby do odebrania zakupów z samochodu !!

W ciągu jednego dnia dostarczamy meble do kilkunastu Klientów wzdłuż tras sięgających 800 km. Dzięki takiej organizacji dostaw jesteśmy w stanie proponować Państwu relatywnie niskie ceny dostaw - niestety kosztem minimalnego czasu przeznaczonego na rozładunek.

Zwracamy się z prośbą o niewymuszanie na pracownikach usługi wniesienia, ponieważ nie mają oni takiego obowiązku.

Proszę zapoznać się z poniższymi warunkami dostawy:

  1. Meble dostarczamy do najbliższego punktu, do którego jesteśmy w stanie dojechać naszym pojazdem, bez jego uszkodzenia oraz nie łamiąc przepisów o ruchu drogowym.
  2. Wyładunek mebli z pojazdu w miejscu wskazanym przez Klienta (ad.1) jest obowiązkiem naszych pracowników.
  3. W przypadku niesprzyjających warunków pogodowych (opady deszczu, śniegu, błoto, mokre i mocno zabrudzone podłoże itp.) - obowiązkiem naszych pracowników jest pomoc Klientowi w odbiorze mebli bezpośrednio z samochodu tak, aby meble nie uległy zniszczeniu, ew. Klient wskazuje miejsce zadaszone, w którym możemy wyładować meble nienarażając ich na zamoczenie, zabrudzenie itp.
  4. Meble nieodebrane na wyżej wymienionych warunkach będą dostarczone w następnym możliwym terminie uzgodnionym z Klientem telefonicznie.
W przypadku przesyłek kurierskich realizowanych za pośrednictwem serwisu www.kupujzdomu.pl nie gwarantujemy ani odpłatnego ani bezpłatnego wniesienia do mieszkania - usługa zależna od woli pracownika firmy kurierskiej DPD (zgodnie z wewnętrznym regulaminem tej firmy kurierskiej).